Etwinning

კვლევები

ნომერი 1
კვლევა: "სასწავლო სარესურსო ქსელი edmodo (www.edmodo.com) - ახალი სასწავლო მეთოდის გამოცდა სკოლაში სწავლისა და სწავლების ხარისხის გაუმჯობესების ხელშესაწყობად.

ნომერი 2
კვლევა: "ტვიტერის" გამოყენება სწავლება-სწავლის ხარისხის ამაღლებისათვის.

მიზანი: წერის უნარის განვითარება ორ ენაზე.
კომუნიკაციის უნარის განვითარება.
დადებითი განწყობილება ენობრივ-კულტურული მრავალფეროვნების მიმართ.


ნომერი 3
კვლევა:"ეს ჩემი სკოლაა". მე-8 კლასი. 2013 წელი




ნომერი 4
კვლევა: "ენა ქართული". მე-7 კლასი. 2013 წელი (ხ. ქუმელაშვილი, ლ. გიგოლაშვილი)









ნომერი 5 

სსიპ დავით სარაჯიშვილის სახელობის ქალაქ თბილისის N16 საჯარო სკოლაში 2021-2022 სასწავლო წლის მეორე სემესტრში ჩატარდა ზოგადსაგანმანათლებლო საჭიროების კვლევა, სადაც გამოიკვეთა  მოსწავლეებში მედიაწიგნიერების საბაზისო უნარების განვითარების  საჭიროება, რაც ხელს უშლის სკოლას მიზნის მიღწევაში მედიაწიგნიერების უნარების განვითარების მიმართულებით.
 

ძირითადი მიზანი: 

კვლევის ფარგლებში გაწეული საქმიანობის ძირითადი მიზანია, დადგინდეს რამდენად აქვთ მოსწავლეებს გამომუშავებული   მედიაწიგნიერების უნარ-ჩვევები, მრავალგვარი ფორმის მულტიმედია ტექსტების აღქმა-გააზრება, ინტერპრეტირება, გამოყენება და შექმნა, ასევე, მედიასამყაროში ორიენტირება, სწორი არჩევანის გაკეთება, ინფორმაციის „გაფილტვრა“ და მიღებული ინფორმაციის კრიტიკულად შეფასება, რომლებიც აუცილებელია თანამედროვე სამყაროში თვითრეალიზაციისა და სათანადო ადგილის დამკვიდრებისთვის .აგრეთვე  მედიაწინიერების უნარების  ყველა საგნობრივ ჯგუფში განვითარებისთვის თანამშრომლობა სკოლის საზოგადოებასთან არსებული პრობლემის ერთობლივად/კოპლექსურად გადაჭრისათვის.

 საკვლევი თემა: “ეფექტური სტრატეგიების გამოყენებით მოსწავლეებში მედიაწიგნიერების  უნარების განვითარება“. 





Комментариев нет:

Отправить комментарий